W celu podtrzymania osiągniętych już efektów terapii i rehabilitacji oraz ich utrwalenia, terapeuci i fizjoterapeuci oddelegowani do realizacji ww. zadania publicznego, przygotowywać będą na bieżąco zestawy materiałów, ćwiczeń i zagadnień, które rodzice/opiekunowie będą mogli wykorzystać podczas samodzielnej nauki, terapii i rehabilitacji z beneficjentami zadania w warunkach domowych.
Wszyscy beneficjenci zadania oraz ich rodzice/opiekunowie prawni zostali poinformowani o możliwości i sposobie dostępu do opracowanych materiałów (skrzynka mailowa). Dodatkowo, w dni robocze w godzinach 8:00 – 16:00, pracownicy ŚDS pełnić będą dyżury, w trakcie których Uczestnikom zostanie zapewniona możliwości zdalnego kontaktu z tymi pracownikami (telefonicznego, video, mailowego), celem omówienia pracy wykonanej dotychczas w domu, wyjaśnienia zagadnień sprawiających trudności oraz zaplanowania pracy na kolejne dni tygodnia.
Dodatkowo celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia psychologicznego dla beneficjentów oraz ich rodziców/opiekunów prawnych, w dni powszednie czynna będzie „Telefoniczna Linia Wsparcia”, w ramach której psycholog oddelegowany do pracy w ŚDS, zapewni Uczestnikom lub ich rodzicom/opiekunom, poradnictwo i wsparcie psychologiczne lub po prostu możliwość zwykłej rozmowy z psychologiem.