Terapia na odległość – materiały do samodzielnej pracy z Uczestnikami w warunkach domowych

Przypominamy, iż dla Uczestników  Środowiskowego Domu Samopomocy „Tęcza” , w celu podtrzymania osiągniętych już efektów terapii i rehabilitacji oraz ich utrwalenia, terapeuci przygotowują na bieżąco zestawy materiałów, ćwiczeń i zagadnień, które rodzice/opiekunowie mogą wykorzystać podczas samodzielnej nauki, terapii i rehabilitacji z beneficjentami zadania w warunkach domowych.

Pakiety z materiałami są umieszczane na utworzonej w tym celu skrzynce mailowej, której adres i hasło dostępu są przesłane do Państwa za pośrednictwem SMS.

SKONTAKTUJCIE SIĘ Z NAMI NA NUMER TELEFONU 500 009 637, a zwrotnie otrzymacie szczegółowe informacje w jaki sposób uzyskać dostęp do przygotowanych materiałów 👍

W dni robocze wyznaczeni pracownicy ŚDS pełnią również dyżury, w trakcie których Uczestnikom została zapewniona możliwości zdalnego kontaktu z tymi pracownikami (telefonicznego, video, mailowego), celem omówienia pracy wykonanej dotychczas w domu, wyjaśnienia zagadnień sprawiających trudności oraz zaplanowania pracy na kolejne dni tygodnia.

Dodatkowo celem zapewnienia odpowiedniego wsparcia psychologicznego dla beneficjentów oraz ich rodziców/opiekunów prawnych, w dni powszednie w godzinach 10.00-15.00 prowadzona jest „Telefoniczna Linia Wsparcia”, w ramach której psycholog dyżurujący pod wskazanym numerem telefonu zapewnia Uczestnikom lub ich rodzicom/opiekunom poradnictwo i wsparcie psychologiczne lub po prostu możliwość zwykłej rozmowy z psychologiem.

 

Skip to content